۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود

شهر بیست/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم، توسعه فضای سبز شهری با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۴ میلیارد تومان و احداث ۳۰ بوستان جدید بوده که شامل ۱۲ میلیون مترمربع پارک جنگلی و ۱۷۰ هزار مترمربع توسعه پارک تفرجگاهی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ بوستان جدید در قم احداث می‌شود
شناسه : 22806 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ اظهار داشت: شش پروژه فرهنگی ورزشی در سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی این سالن‌های ورزشی، شاخص‌ها در این زمینه افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به پروژه‌های باقی‌مانده در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: پروژه‌های باقی‌مانده سال ۹۸ که در سال ۹۹ دنبال می‌شود، تکمیل باغ پرندگان، تکمیل تقاطع سه سطحی میدان ولیعصر(عج)، اتصال تونل جمهوری و تقاطع فردوسی، اجرای تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) و همچنین ساماندهی میدان امینی بیات است.

رنجبر پروژه‌های سال ۹۹ را نیز اعلام و خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ پروژه جدید رینگ ترافیک فردوسی و اتصال به بلوار امام رضا (ع) باهدف تردد در بین مناطق ۲ ، ۴ ، ۳ ، ۵ و ۶ و مدیریت و کاهش ترافیک هسته مرکزی آغازشده و امیدواریم در طولانی‌مدت بتوانیم بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به پیاده راه تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: اتصال تقاطع بلوار صدوق و فردوسی و ادامه بلوار شهید روحانی برای اتصال به خیابان فردوسی و میدان ارتش و بلوار امام رضا (ع) نیز در دست اقدام بوده و همچنین اتصال کمربند امام علی(ع) به کمک بلوار محتشم، حکیم، فردوسی، یاسمن و شهدای روحانیت به سمت منطقه ۲ و ۶ را در برنامه داریم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به تکمیل پروژه تقاطع جاده جعفریه و فاز ۵ خیابان عمار یاسر نیز اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری قم توسعه فضای سبز شهری بااعتباری بالغ‌بر ۱۷۴ میلیارد تومان و احداث ۳۰ بوستان جدید بوده که شامل ۱۲ میلیون مترمربع پارک جنگلی و ۱۷۰ هزار مترمربع توسعه پارک تفرجگاهی می‌شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.