آغاز فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن قم

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: آن دسته از متقاضیانی که نسبت به ثبت‌نام در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن اقدام نموده‌اند،‌ باید طبق برنامه زمان‌بندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن قم
شناسه : 22756 | انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم،‌ حسن صبوری در این زمینه افزود: متقاضیان تأیید شده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: زمان مراجعه هر متقاضی برای بارگذاری مدارک از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام‌شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک خود کنند.

وی ادامه داد: همچنین همه متقاضیان ثبت‌نام‌شده در مرحله دوم ثبت‌نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده‌اند، برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه تا اطلاع ثانوی می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir   نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

صبوری خاطرنشان کرد: زمان‌بندی ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان مرحله اول (پردیسان قم) و دوم (شهر جدید امیرکبیر) و همچنین زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمان‌بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

در طرح اقدام ملی درمجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.