ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره «ناخونده مهمون» در قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بیش از هزار اثر در طول پنج هفته به جشنواره «ناخونده مهمون» در قم ارسال شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره «ناخونده مهمون» در قم
شناسه : 22734 | انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با شرح وظایف سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری، اظهار داشت: این سازمان در حوزه گردشگری، مراسم‌ها، مناسبت‌های مذهبی و ملی، ارتقای فرهنگ شهروندی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و کارآفرینی فعالیت‌هایی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در حوزه هنری تلاش می‌شود تولیدات فاخر هنری و ادبی تولید و انتشار شود، افزود: در حوزه ورزش نیز غیر از اداره اماکن ورزشی که به مجموعه ورزش جوانان در جهت افزایش سرانه فضای ورزشی کمک می‌کند، سعی داریم ورزش همگانی را رقم بزنیم و سبب افزایش سلامت شهروندان و کاهش بیماری‌ها و آسیب‌ها به جهت کنار گذاشتن ورزش و دوری از کم‌تحرکی شویم.

مقیمی با تأکید بر اینکه در بحث تفریحات سالم که اخیراً موردتوجه ویژه‌ای قرار گرفته است، این موضوع یکی از رویکردهای مهم این سازمان قرار گرفته است، تصریح کرد: به جهت مشغله‌های مختلف برخی از تفریحات کم‌خرج گذشته را فراموش کردیم و در اداره ورزش و تفریحات سالم در تلاشیم بومی‌گرایی و ایجاد فضای پرنشاط در کنار هم زیستن را در حوزه ورزش و سرگرمی‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: حوزه فضای مجازی که بستری نو، مهم و موردنیاز است و همه زیستن ما در آینده‌ای نه‌چندان دور، به فضای مجازی گره می‌خورد و لازم است در این حوزه فعالیت گسترده‌ای به‌خصوص در ارتقای فرهنگ شهروندی توسعه فرهنگ و هنر و ورزش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه با شیوع کرونا به غیر از حوزه تبلیغات شهری که حوزه تخصصی زیباسازی و روابط عمومی شهرداری است، هم‌گرایی خوبی در شهرداری ایجاد شده و اگر این همدلی نبود خیلی آسیب می‌دیدیم، گفت: دراین‌باره اقدامات خوبی شکل گرفت و عروسک‌های شکرستان با اطلاع رسانی خوب، زمینه ساز مقابله با کرونا شدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در فضای مجازی برنامه‌های متعددی را آغاز کردیم و جشنواره «ناخونده مهمون» تا ماه رمضان برقرار بود و بیش از ۱۰۰۰ اثر در طول ۵ هفته به این جشنواره در قم ارسال شد.

مقیمی بیان کرد: فراخوان این جشنواره در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد و آثار این جشنواره در سه بخش عکس و متن و فیلم در جهت مبارزه با کرونا و زیست در خانه همراه با خلاقیت و هم گرایی دریافت شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.