وقوع سه تصادف با دو کشته و ۴ مجروح در قم

شهر بیست/ سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم از وقوع یک تصادف شهری و دو تصادف جاده‌ای در قم خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وقوع سه تصادف با دو کشته و ۴ مجروح در قم
شناسه : 22699 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی به حوادث شاخص ترافیکی مربوط به شب گذشته و بامداد امروز جمعه در استان قم اشاره کرد و گفت: در این مدت دو تصادف جاده‌ای و یک تصادف شهری به وقوع پیوست که در این حوادث دو نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه حدود ساعت ۲۳ شب گذشته واژگونی کامیون در محور سلفچگان – نیزار منجر به فوت راننده خودرو که مردی حدوداً ۵۰ ساله شد، افزود: در حادثه‌ای دیگر که ساعت ۲۴ در محور اتوبان قم – تهران به وقوع پیوست، برخورد دو خودروی سواری منجر به فوت یک مرد دیگر شد.

سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد: ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز جمعه نیز تصادف دو خودروی سواری در بلوار ۱۵ خرداد قم ۴ مجروح به جای گذاشت که مجروحین این حادثه با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین گفت: چند مورد تصادف تک مجروحی و یا درمان سرپایی مجروحین در محل حادثه نیز طی شب گذشته و صبح امروز توسط پرسنل و کارشناسان فوریت‌های پزشکی درمان شدند.

فراهانی تصریح کرد: همچنان در ایامی که احساس می‌شود به نوعی مردم در حال جبران روزهای کرونایی که در خانه ماندند هستند و گاهی سراسیمه در تردد و در سفر و در جاده‌ها هستند، توصیه می‌شود بیش از پیش مراقب خود و خانواده باشند و نکات ایمنی در سفر را رعایت کنند، زیرا که حوادث ترافیکی در کمین هست و آمار حوادث و تلفات مربوط به حوادث جاده‌ای خطرناک‌تر از آمار تلفات کرونا رو به افزایش است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.