سرپرست جدید هیئت فوتبال قم معرفی شد

شهر بیست/ قدرت‌الله باقری پیشکسوت فوتبال و چهره‌ شناخته شده عرصه ورزش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست و مسئول جدید هیئت فوتبال استان قم معرفی و منصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست جدید هیئت فوتبال قم معرفی شد
شناسه : 22678 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم در روز ۲۸ اردیبهشت ماه که در حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع هیئت فوتبال قم به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیئت ورزشی منجر شد، فدراسیون فوتبال مسئول جدید هیئت قم را معرفی کرد.

ابلاغ سرپرست قدرت‌الله باقری توسط حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی صادر شد که باقری یکی از چهره‌های مطرح و نام‌آشنا در ورزش قم و کشور به شمار می‌رود، کسی که از سوابق و تجربیات زیادی در عرصه‌های مختلف ورزش برخوردار است و بعد از فعالیت در چند هیئت ورزشی نظیر هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام و هیئت تیراندازی با کمان، به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان قم منصوب شد.

باقری در نیمه اول دهه ۱۳۸۰ مدیر کل تربیت‌بدنی استان قم نیز بود و علاوه بر تجربیات متعدد مدیریتی به واسطه اینکه دکترای مدیریت تربیت‌بدنی دارد، به عنوان کارشناس ارشد ورزش در کانون کارشناسان دادگستری نیز دارای جایگاه و اعتبار بالایی است و در عرصه مربیگری نیز سابقه درخشانی دارد، کسی که یکی از سخنرانان افتتاحیه کنفرانس بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نیز بود که راجع به اثرات فعالیت‌های بدنی بر فاکتورهای خونی به زبان انگلیسی سخنرانی کرد.

باقری در عرصه مربیگری تیم‌های ملی برخی رشته‌های ورزشی نظیر تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در کنار خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی اسبق تیم ملی حضور داشته، ضمن اینکه با تیم صبای قم عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۱ را در کارنامه دارد، وی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال قم سرپرست این هیئت ورزشی خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.