پیش‌بینی بودجه ۶۲۰ میلیارد ریالی برای پردیسان

شهر بیست/ شهردار منطقه هشت قم از پیش بینی بودجه 620 میلیارد ریالی در سال 99 برای این منطقه خبر داد و گفت: این بودجه در سه بخش هزینه جاری، هزینه عمرانی و سرمایه گذاری پیش بینی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی بودجه ۶۲۰ میلیارد ریالی برای پردیسان
شناسه : 22663 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهری در پردیسان، بودجه ۶۲۰میلیارد ریالی برای این منطقه در سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: این بودجه در سه بخش هزینه جاری، هزینه عمرانی و سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

شهردار منطقه هشت قم در ادامه با بیان اینکه در بخش عمرانی در سال جاری شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه‌های مختلف شهری در راستای رفاه حال شهروندان خواهیم بود، اظهار داشت: بهره برداری از سوله فرهنگی-ورزشی، سوله مدیریت بحران و چندین بوستان از جمله پیش بینی‌های بودجه عمرانی پردیسان است.

رمضانی، اجرای عملیات روشنایی بوستان غدیر، تکمیل رینگ پردیسان، طرح اجرای جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین برخی طرح های ساماندهی ترافیکی را از دیگر طرح‌های عمرانی پیش بینی شده در سال جاری یاد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه پردیسان نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان است، خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری از منطقه هشت تقریبا نیمی از هزینه‌های این منطقه را شامل می شود و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در خصوص پرداخت به موقع عوارض هستیم.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در کاهش هزینه‌های شهرداری، ابراز داشت: در زمینه‌هایی مانند تنظیف محیط شهری و نگهداری از فضای سبز و دیگر امور، شهروندان می‌توانند با همکاری با نیروهای شهرداری به توسعه هرچه بیشتر شهر یاری رسانند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.