تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرداری تسریع شود

شهر بیست/ شهردار قم خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌‌های فرهنگی ورزشی مناطق باقیمانده شهر شد و تأکید کرد: پروژه‌های مجتمع ورزشی در مناطق هفت، هشت و پنج باید سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرداری تسریع شود
شناسه : 22618 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌ شهرداری برای احداث یک مجتمع‌ فرهنگی ورزشی در هر یک از مناطق شهر، اظهار کرد: در سال گذشته این مجتمع‌های ورزشی در مناطق یک و ۶ به بهره‌برداری رسید و در مناطق دیگر نیز باید با سرعت روند تکمیل پروژه پیگیری شده و شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت مهم برای جوانان باشیم.

شهردار قم با اذعان به اینکه در جلسات مستمر شورای شهرداران، باید گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی ارائه شود، افزود: با توجه به اینکه شهر قم از فقر فضاهای فرهنگی و ورزشی رنج می‌برد، نیاز است که امکانات این حوزه توسعه یابد و شهرداری با نگاه تقویت نشاط و شادابی شهروندان خصوصا جوانان اقدام به احداث فضاهای ورزشی در مناطق شهر کرده است.

سقائیان‌نژاد با تقدیر از مناطق دو، سه و چهار که طبق گزارش‌ها پیشتاز در تکمیل پروژه مجتمع‌های ورزشی هستند، گفت: فعالیت پروژه مجتمع ورزشی در مناطق هفت، هشت و پنج باید تسریع یافته و هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این فضاهای ورزشی و اختصاص آنها به شهروندان باشیم.

وی همچنین با تقدیر از پیمانکاران فعال و شهرداران پیگیر مناطق برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، اذعان کرد: شهر قم فرصتی استثنایی برای سرمایه‌گذاری و حضور پیمانکاران فعال برای اجرای پروژه‌های عمرانی است.

نوشته های مشابه
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.