باشگاه تئاتر تجربه در قم مدلی موفق است

شهر بیست/ رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در بازدید از حوزه هنری قم، فعالیت‌های باشگاه تئاتر تجربه را مدلی موفق خواند که می‌توان از آن الگو برداری کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باشگاه تئاتر تجربه در قم مدلی موفق است
شناسه : 22598 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از حوزه هنری استان قم، کورش زارعی در بازدید از حوزه هنری قم، با دور جدید فعالیت‌های واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم در قالب باشگاه تئاتر تجربه آشنا شد.

در ابتدای این بازدید، احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم به معرفی کارگروه‌های تخصصی این باشگاه و فعالیت‌های آنها پرداخت و تصریح کرد: این فعالیت حرکتی است که طی یک پروسه و با شکل‌گیری کارگاه اولین تجربه آغاز شده و حالا هنرجویان دوره‌های مختلف آن کارگاه فعالیت باشگاه را در قالب علمی و تخصصی در دست گرفته‌اند و با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی سعی در بالا بردن اطلاعات و مهارت‌های خود و دیگر علاقمندان به فعالیت‌های تئاتر در قم دارند.

در ادامه رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ضمن قدردانی از تشکیل باشگاه تئاتر تجربه، گفت: این فعالیت یک جریان بزرگ چه در حوزه آموزش و چه در حوزه فعالیت‌های تخصصی است و مدل قابل توجه و موفقی است که می‌توان از آن الگو برداری کرد.

زارعی همچنین ضمن بازدید از دفتر باشگاه، سالن در اختیار هنرجویان و کارگاه عروسک‌سازی، در کارگاه کارگردانی تئاتر که توسط محمد رضا آزاد در حال برگزاری بود شرکت کرد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.