بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم
شناسه : 22578 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به شرایط حاکم بر شهر در چند ماه گذشته و محدودیت‌های ایجادشده، اظهار داشت: در چند ماه گذشته بسیاری از خدمات شهرداری قم به شهروندان با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تعطیل‌شده بود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی خبر داد و افزود: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.

نیک تصریح کرد: پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با توجه به نیاز شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی باز بوده و به منوال قدیم به مردم خدمات خواهند داد.

وی از مردم درخواست کرد: باوجود کم شدن محدودیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات گسترده به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل، شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند تا دوباره با شرایط بحرانی مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از انجام چندمرحله‌ای ضدعفونی شدن پارکینگ‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان اپیدمی ویروس کرونا آسانسورها و کارت‌های پارکینگ به‌صورت مستمر ضدعفونی شده و تجهیزات بهداشتی فردی بین مسئولان پارکینگ توزیع می‌شود.

نیک تأکید کرد: شهروندانی که قصد استفاده از پارکینگ‌ها رادارند حتماً از ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش استفاده کرده و ماسک و دستکش خود را در مسیر راه‌ها نکنند و همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم حذف سفرهای غیرضروری، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی مسئولان و شهروندان شرایط بحرانی این اپیدمی سخت را پشت سر گذاشته و امیدواریم به‌زودی وضعیت سفید در کل کشور اعلام شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.