بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم
شناسه : 22578 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به شرایط حاکم بر شهر در چند ماه گذشته و محدودیت‌های ایجادشده، اظهار داشت: در چند ماه گذشته بسیاری از خدمات شهرداری قم به شهروندان با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تعطیل‌شده بود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی خبر داد و افزود: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.

نیک تصریح کرد: پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با توجه به نیاز شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی باز بوده و به منوال قدیم به مردم خدمات خواهند داد.

وی از مردم درخواست کرد: باوجود کم شدن محدودیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات گسترده به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل، شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند تا دوباره با شرایط بحرانی مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از انجام چندمرحله‌ای ضدعفونی شدن پارکینگ‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان اپیدمی ویروس کرونا آسانسورها و کارت‌های پارکینگ به‌صورت مستمر ضدعفونی شده و تجهیزات بهداشتی فردی بین مسئولان پارکینگ توزیع می‌شود.

نیک تأکید کرد: شهروندانی که قصد استفاده از پارکینگ‌ها رادارند حتماً از ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش استفاده کرده و ماسک و دستکش خود را در مسیر راه‌ها نکنند و همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم حذف سفرهای غیرضروری، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی مسئولان و شهروندان شرایط بحرانی این اپیدمی سخت را پشت سر گذاشته و امیدواریم به‌زودی وضعیت سفید در کل کشور اعلام شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.