نهضت آسفالت به سالاریه رسید

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم از توزیع و پخش ۲۵۰۰ تن آسفالت در شوارع و معابر اصلی و فرعی سالاریه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نهضت آسفالت به سالاریه رسید
شناسه : 22572 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر، بیان داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد استاندارد سازی و افزایش ضریب ایمنی در سطح معابر و شوارع سطح منطقه چهار و در جهت تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از ایجاد ترافیک و حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع  بیش از  ۲۵۰۰ تن آسفالت در معابر و شوارع اصلی و فرعی سالاریه توزیع و اجرا شد.

شهردار منطقه چهار قم افزود: این پروژه با مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در خیابان‌های میثم بالا و میثم پایین و خیابان شهید قانع، کوچه‌های اقاقیا و میدان پیچک در سالاریه اجرا شد.

اصفهانیان مقدم در ادامه بیان داشت: در سال ۹۸ بیش از ۵۵ هزار تن اجرای و توزیع آسفالت در پروژه‌‎های مختلف به مساحت ۵۰۰ هزار متر مربع در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه صورت گرفته است و با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در بودجه ۹۹ اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر و شوارع مورد نیاز در سطح منطقه با در نظر داشتن اولویت ها اقدام خواهد شد.

وی، ساماندهی و توسعه معابر منطقه را از اهداف مدیریت شهری دانست و افزود: در دوماهه نخست سال بیش ۱۵هزار تن آسفالت در مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر۶ میلیارد ریال در سطح منطقه توزیع شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.