آغاز عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت بلوار حمزه سیدالشهدا

شهر بیست/ شهردار منطقه شش قم از اجرای پروژه بهسازی، روکش و تثبیت بستر آسفالت بلوار حمزه سیدالشهدا حدفاصل بلوار توحید تا بلوار حضرت معصومه(س) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت بلوار حمزه سیدالشهدا
شناسه : 22501 | انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی، آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر را یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری دانست و اظهار داشت : بلوار حمزه سیدالشهدا به عنوان محور اصلی تردد منطقه شش با توجه به عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح حضرت معصومه (س)، یکی از مسیرهای پرتردد درون شهری محسوب می‌شود و روزانه شاهد حجم بسیار بالای تردد خودروها در این بلوار هستیم.

شهردار منطقه شش قم افزود: در حال حاضر بلوار مذکور جزو مسیرهای اصلی منطقه است که روزانه حجم بسیار زیادی از ترافیک منطقه را تحمل می کند و ترمیم و روکش آسفالت این خیابان در کاهش بار ترافیک و تسهیل تردد آسان وسایل نقلیه تأثیر مثبت خواهد داشت.

حسینی بیان داشت: تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداریها محسوب می شود، به همین منظور عملیات بهسازی، روکش و تثبیت بستر آسفالت این محدوده اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه با برآورد اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی اجرایی می شود که اقدامات و فعالیت‌های عمرانی این منطقه در راستای تامین رفاه و آسایش بیشتر شهروندان انجام می‌شود که در این راستا بحث ساماندهی رمپ و لوپ بلوار و اتصال به تقاطع غیر همسطح کمربندی امام علی (ع) نیز همزمان در حال اجراست.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.