جزئیات پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس قم/ مشکلات مالی روند پروژه را کند کرد

شهر بیست/ کلنگ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم سال ۹۱ به زمین زده‌شده اما با وجود گذشت چندین سال از زمان آغاز پروژه و با وجود وعده‌ووعیدهای مسئولان استانی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس قم/ مشکلات مالی روند پروژه را کند کرد
شناسه : 22468 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی، پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یک پروژه سنگین استان عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه به دلیل افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها از دو سال گذشته تاکنون، هنوز به نتیجه نرسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل راهداری، بنیاد مسکن و شهرداری درگیر این پروژه هستند، افزود: متاسفانه دریکی دو سال گذشته منابع خوبی به پروژه تزریق نشده است.

بهشتی با انتقاد از درگیر شدن دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پروژه تصریح کرد: یکی از اشکالات این بوده که دفتر حفظ آثار باید بهره‌بردار پروژه باشد و نباید این دفتر درگیر پروژه می‌شد؛ بلکه بعد از ساخت، پروژه تحویل دفتر حفظ آثار می‌شد تا موزه آرایی و مفاهیم معنوی دفاع مقدس را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را هم‌زمان با پروژه باغ پرندگان  تا سال ۹۹ به بهره‌برداری برسانیم تا این مکان به یک قطب فرهنگی تفریحی و تفرجگاهی تبدیل شود و خانواده‌ها و جوانان از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.