باقی‌ماندن تملک ۲۲ ملک در پروژه شهیدان برقعی/ مالکان همکاری کنند

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه در جهت اجرای پروژه شهیدان برقعی، تملک ۱۲۷ ملک در این محدوده مصوب شد که ۱۰۵ ملک تاکنون تملک شده است، گفت: تملک ۲۲ ملک دیگر در این پروژه باقی‌مانده است که اگر همکاری شود پروژه امسال به اتمام می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باقی‌ماندن تملک ۲۲ ملک در پروژه شهیدان برقعی/ مالکان همکاری کنند
شناسه : 22440 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به بخشی از اقدامات عمرانی در منطقه یک قم، اظهار داشت: شاخص‌ترین پروژه در این منطقه ارتباط خیابان انقلاب و آیت‌الله طالقانی در سجادیه است که به نام شهیدان برقعی نام‌گذاری شده است.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه در جهت اجرای این پروژه، تملک ۱۲۷ ملک در این محدوده مصوب شد که ۱۰۵ ملک تملک شده است که بیشترین آن در سال گذشته تحقق پیدا کرده است، افزود: ۲۲ ملک دیگر در این پروژه باقی‌مانده است که اگر همکاری شود پروژه امسال به اتمام می‌رسد، البته هم‌زمان عملیات عمرانی در بخش‌های تملک شده در حال اجراست.

ترکمن، تراکم تملکات و بافت قدیمی را از دغدغه‌های اجرای پروژه‌ها در منطقه یک دانست و گفت: املاکی که در طرح و محدوده بافت قدیمی قرار دارند در ابتدا بر روی آن قیمت کارشناسی تعیین می‌شود، عمده این املاک در کوچه‌های ۱ تا ۵ متری بوده است که در تعیین قیمت آن تابع قانون و قیمت کارشناسی هستیم.

وی عنوان کرد: برخی از صاحبان املاک رضایتی در قیمت کارشناسی ندارند و این امر تا حد زیادی فرصت‌ مناسب از اجرای طرح را از میان می‌برد، در این زمینه شورای اسلامی شهر قم حقی را به شهرداری داده تا ۱۵ درصد بیش از قیمت کارشناسی به اختیار شهرداری منطقه خریداری شود.

شهردار منطقه یک قم تصریح کرد: بسیاری از افراد نیز حاضر نیستند پروسه اداری را در واگذاری املاک در جهت اجرای پروژه سپری کنند که در این زمینه گاهی از طریق قانون اقدام می‌شود تا افراد پای توافق بیایند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.