۵۰ میلیارد تومان سالانه در منطقه دو تملکات صورت می‌گیرد/ آخرین وضعیت ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم با تشریح آخرین وضعیت اجرای پروژه بلوار جمهوری در این منطقه، گفت: سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان برای تملکات منطقه دو قم هزینه می‌شود که رقم قابل‌توجهی از بودجه عمرانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۵۰ میلیارد تومان سالانه در منطقه دو تملکات صورت می‌گیرد/ آخرین وضعیت ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو
شناسه : 22419 | انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه دو شهر قم را بلوار جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم در این منطقه بلوار جمهوری در ۴ و نیم کیلومتر است که از پل ۹ دی تا کمربندی امام علی(ع) را در بر می‌گیرد و فاز نخست به طول یک کیلومتر انجام‌شده و عملیات اجرایی فاز دو نیز آغازشده که در بخشی از این پروژه در پل ۹ دی نیز رمپ و لوپ A و D انجام‌شده است.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: در این منطقه بلوار جمهوری از نور شرقی تا یادگار امام(ره) به‌صورت روگذر است و در این منطقه ۱۰۰ پلاک برای تملک ویژه احداث بلوار جمهوری داریم و یکی از پروژه‌های مهم به شمار می‌رود که در سال جاری بخشی از تملکات باید انجام و پلاک‌ها خریداری شود.

رحیمی افزود: مشارکت فعال شهروندان نقش مهمی در تصمیم سازی و تملک به‌موقع دارد، در این زمینه غالباً تملکات به‌صورت نقدی است و بخشی از آن به درخواست شهروندان معاوضه با زمین و ملک است و سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان برای تملکات منطقه ۲ قم هزینه می‌شود که رقم قابل‌توجهی از بودجه عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بخش یک پروژه تملکات است که کار سختی به شمار می‌رود و وقت و هزینه زیادی را در اجرای پروژه‌ها می‌گیرد اما شهروندان مشارکت خوبی در این بخش دارند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.