افزایش تیم‌های فنی و اجرایی پروژه متروی قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان قطار شهری قم از افزایش تیم‌های فنی و اجرایی برای اتمام فاز نخست مترو تا پایان سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش تیم‌های فنی و اجرایی پروژه متروی قم
شناسه : 22344 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، منصور درویشی با اشاره به اهمیت اجرای به‌موقع پروژه خط A مترو، اظهار داشت: جلسه شورای سازمان قطار شهری قم برای بررسی مسائل و مشکلات پیش روی روند پروژه مترو با حضور استاندار قم، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به‌عنوان پیمانکار، شهردار قم و مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به محدودیت زمانی راه‌اندازی فاز نخست خط یک مترو طبق مصوبه شورای عالی فنی کشور تا انتهای سال ۹۹، تصریح کرد: احداث پروژه خط یک مترو قم از سال ۹۰ آغاز شده که مدت اولیه اجرای آن ۶۰ ماهه بوده است که به دلیل مشکلات مختلف از جمله عدم تخصیص کامل اعتبارات عمرانی از سوی دولت در سنوات قبل، اختلافات قراردادی ناشی از نوسانات نرخ ارز، افزایش نرخ تورم و تحریم‌های ظالمانه، راه‌اندازی این پروژه به تعویق افتاده است.

درویشی با بیان اینکه بازدیدهای دوره‌ای به‌منظور بررسی روند پروژه به‌صورت منظم برگزار می‌شود، ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم مطابق با برنامه زمان‌بندی مشخص تا پایان سال ۹۹ فاز نخست این پروژه را تکمیل و راه‌اندازی کنیم، لازم بوده جلساتی در سطح مدیران کلان برای حل مشکلات این پروژه برگزار شود و این موضوع نیز مورد تأیید اعضای شورای سازمان قرارگرفته است.

وی با تأکید بر همدلی بین ارکان پروژه مترو قم و همچنین اهتمام جدی شهرداری و سازمان قطار شهری مبنی بر پرداخت صورت‌وضعیت‌ها در صورت پیشبرد کار طبق برنامه کاری، یادآور شد: از پیمانکار مترو درخواست شده در اسرع وقت ضمن تأمین به‌موقع تجهیزات، تیم فنی مهندسی و اجرایی خود در پروژه مترو را جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت کار، تکمیل کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با تأکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از پروژه مترو، اضافه کرد: یکی دیگر از راهکارهای اساسی در سرعت بخشیدن به پیشبرد برنامه‌های کاری پروژه، تزریق منابع مالی دریافتی از شهرداری قم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این پروژه است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.