رئیس هیئت فوتبال قم غیابی برکنار شد

شهر بیست/مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال قم در حالی به برکناری رئیس هیئت فوتبال قم رأی داد که رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کریم بهرامی رئیس این هیئت ورزشی در جلسه حضور نداشتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس هیئت فوتبال قم غیابی برکنار شد
شناسه : 22320 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در شرایطی که کمتر از هشت ماه تا پایان دوره دوم ریاست چهار ساله کریم بهرامی در هیئت فوتبال استان قم باقی مانده بود، موج شدید مخالفت‌ها با حضور وی در این مسئولیت سرانجام کار خود را کرد و با تشکیل مجمع فوق‌العاده این هیئت ورزشی، بهرامی از مسئولیت خود کنار رفت.

مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم امروز با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و همراهان وی در دانشگاه پردیس فارابی قم برگزار شد، در حالی که برخی از افراد واجد شرایط حضور در مجمع به دلایل مختلف در جلسه حضور نیافتند، بدین‌ترتیب ۱۰ نفر از اعضای مجمع که در این جلسه حاضر بودند به بیان اظهارات خود پرداختند و سپس رای‌گیری انجام گرفت که کریم بهرامی با ۱۰ رای مخالف از ریاست هیئت فوتبال قم کنار رفت.

مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کریم بهرامی رئیس این هیئت ورزشی در جلسه حضور نداشتند.

مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان باید در روزهای آینده شخص جدیدی را برای سرپرستی این هیئت به مدت سه ماه معرفی کند و پس از تائید فدراسیون فوتبال، هیئت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید به شکل سرپرستی اداره شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.