عملیات اجرایی پیاده راه خیابان انقلاب قم به زودی به اتمام می‌رسد

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: در صورت همکاری دستگاه‌های مرتبط در پروژه پیاده راه خیابان انقلاب، این پروژه به زودی به پایان می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات اجرایی پیاده راه خیابان انقلاب قم به زودی به اتمام می‌رسد
شناسه : 22186 | انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای پروژه پیاده‌راه سازی خیابان ارم حدفاصل سه راه ارم تا خیابان انقلاب، اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۳۰ متر اواخر سال قبل آغاز شد و امسال عملیات اجرایی پیاده‌راه خیابان انقلاب شروع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت جلب رضایت کسبه در اجرای پروژه‌های پیاده‌راهی، افزود: جابه‌جایی تأسیسات و درختان و انهار سطحی، کار سختی است که هماهنگی‌هایی لازم دارد.

حلوایی زاده با اشاره به پیگیری عملیات خیابان انقلاب از ارم تا چهار راه عمار یاسر، گفت: عملیات برداشت آسفالت و تخریب انهار صورت گرفته و نخاله برداری تکمیل شده است.

وی افزود: در حال هماهنگی با شرکت برق در حال کابل گذاری شبکه فشار قوی و ضعیف در این پروژه هستیم که بعد از تکمیل این عملیات روسازی انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار کرد: در تلاش هستیم عملیات اجرایی پیاده راه خیابان انقلاب از ارم تا چهار راه عمار یاسر تا پایان تیرماه به اتمام برسد تا کار اجرایی این پروژه مانع تردد مردم و کسبه نباشد.

حلوایی زاده همچنین از اجرای فاز به فاز عملیات اجرایی این پیاده راه برای ایجاد کمترین مزاحمت در این محدوده خبر داد و اضافه کرد: سعی بر این است که در زمان بندی خودش این پروژه را در دو شیفت کاری به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر در چنین پروژه‌هایی، گفت: در جلسات کارشناسی بر جزئیات این پروژه دقت و توجه زیادی صورت گرفته و حتی تابلوها و شماره‌گذاری‌ها هم برنامه‌ریزی شده است.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان لوازم برق خریداری شده به این دلیل است که هیچ تیر برقی در این خیابان باقی نماند چرا که این موضوع در سیما و منظر اثرگذاری بسیاری دارد.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.