تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی در قم

شهر بیست/ در همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی، به نمایندگی از گروه‌های مختلف جهادی، تعدادی از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی در قم
شناسه : 22098 | انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: در طی این مدت خدمات بسیار گسترده‌ای برای مقابله با ویروس کرونا در کشور صورت گرفت که باید بدانیم این اقدامات خداپسندانه در جهت جلب توجه و عنایت پروردگار و ائمه اطهار علیهم السلام تاثیرگذار است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم بیان داشت: بی شک پیشتاز عرصه مقابله با کرونا کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان‌ها بودند و گروه‌های جهادی نیز در این عرصه نقش آفرینی داشتند که این تلاش‌ها می‌بایست قدرشناسی شود.

وی گفت: آستان قدس رضوی نیز برنامه‌های گسترده‌ای در راستای دستگیری از محرومان و نیازمندان داشته است و امروز نیز ۵ هزار بسته معیشتی این آستان در بین نیازمندان استان قم آماده توزیع است.

حجت الاسلام تکیه‌ای افزود: این بسته‌های حمایتی و متبرک آستان قدس رضوی به همت خادم یاران رضوی با رعایت موارد بهداشتی بسته بندی شده است و این مراسم نیز علاوه بر آنکه بهانه‌ای برای تجلیل از مدافعان سلامت است، در واقع آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در سطح استان نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه خدمات آستان قدس رضوی در قم روز به روز بیشتر خواهد شد، افزود: امروز بیش از ده‌ها کانون خادم یاری رضوی در قم فعال است و آماده سازی این بسته‌ها گوشه‌ای از خدمات این عزیزان است.

همچنین بر اساس خبر خبرگزاری فارس قم، در پایان همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی، به نمایندگی از گروه‌های مختلف جهادی، تعدادی از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا نیز از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند که به این افراد تکه ای از فرش قدیمی حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه نمک، هل، تربت تبرک حرم امام رضا(ع) اعطا شد.

در این بخش ابتدا حاج حسن آقاجانی و محمود پارچه باف به عنوان خیرین قدیمی و برتر استان تجلیل شدند، در ادامه دکتر دخیلی استاد دانشگاه و معاون دانشگاه آزاد، صادق منصوریان به نمایندگی از دانشجویان، دکتر فدایی از طرف اساتید دانشگاه، حجت الاسلام خسروی به نمایندگی از طلاب، محسن آقا نوری به نمایندگی از مددکاران کمیته امداد و دکتر خاکی معاون دانشگاه قم و مسؤول خیرین دانشگاه در استان قم تجلیل شدند.

در ادامه خانم عسکری زاده به نمایندگی از خادم یاران تولید ماسک، آقای نظر لو به نمایندگی از کانون خادم یاری سلامت، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای عضو شورای سیاستگذاری دفتر آستان قدس رضوی، سرکار خانم حسینی به نمایندگی از کانون خادم یاران بانوان، متوسل به نمایندگی از کانون خادم یاری زیارت، سید سعید‌هاشمی به نمایندگی از فعالان رسانه ای، علی اصغر لکی از صدا و سیما، حجت الاسلام عسکری به نمایندگی از طلاب جهادی، مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و همچنین دکتر شفیعی رئیس بیمارستان فرقانی به نمایندگی از روئسای بیمارستان‌ها تجلیل شدند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.