تجهیز تمامی تاکسی‌های قم به «نشان پرداخت» تا پایان مرداد ماه

شهر بیست/ سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: فاز نخست تکمیل تجهیز تمامی تاکسی‌های بی‌سیم به نشان پرداخت تا پایان خرداد و فاز دوم تکمیل تمامی خودروهای تاکسیرانی تا پایان مردادماه سال جاری انجام می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجهیز تمامی تاکسی‌های قم به «نشان پرداخت» تا پایان مرداد ماه
شناسه : 22074 | انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به لزوم ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه توسعه‌یافته ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در همه حوزه‌هاست.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم نصب نشان پرداخت را یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: پرداخت کرایه تاکسی به‌صورت نقد یکی از چالش‌های رانندگان تاکسی و شهروندان بوده که امیدواریم به‌زودی این خدمت را به‌صورت گسترده به شهروندان ارائه دهیم.

یزدی از نصب ۴۹ دستگاه  نشان پرداخت در دو مرحله خبر داد و تصریح کرد: ۲۵ دستگاه تاکسی گردشی در آذرماه ۹۸ و ۲۴ دستگاه تاکسی بی‌سیم در اردیبهشت ۹۹ به دستگاه نشان پرداخت مجهز شده است.

وی افزود: پرداخت از طریق اسکن نشان پرداخت توسط نرم‌افزار قمیار و پس از ایجاد حساب کاربری انجام‌شده و شهروندان توسط همه بانک‌های عضو شتاب می‌توانند کیف پول شهروندی خود را شارژ کنند، همچنین نرم‌افزار قمیار نیز در کافه بازار و سایت شهرداری قابل دانلود است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، امکان رؤیت اطلاعات راننده را در هنگام استفاده از نرم‌افزار قمیار و سیستم نشان پرداخت یکی از ویژگی‌های این خدمت دانست و بیان کرد: پس از تکمیل پرداخت ضمن ارائه رسید به مسافر، پیغام پرداخت هم در اپلیکیشن و هم به شماره موبایل راننده ارسال می‌شود.

یزدی برنامه زمان‌بندی اجرای این پروژه را طبق اعلام سازمان فاوا اعلام و خاطرنشان کرد: فاز نخست تکمیل تجهیز تمامی تاکسی‌های بی‌سیم به نشان پرداخت تا پایان خرداد و فاز دوم تکمیل تمامی خودروهای تاکسیرانی تا پایان مردادماه سال جاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امکان نظر دهی به راننده درباره نظافت خودرو، ثبت و پیگیری اشیاء گمشده و ثبت انتقادات، نظرات و شکایات نیز در طول اجرای پروژه به نرم‌افزار قمیار اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از امکان ثبت نظرات و انتقادات بدون نیاز به واردکردن کد خودرو خبر داد و ابراز کرد: با استفاده از پرداخت غیر نقدی کرایه هنگام ثبت اشیاء گمشده، نظارت و شکایات و همچنین نظر دهی نیاز به واردکردن کد خودرو نیست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.