جزئیات دستگیری باند سارقان به عنف در قم

شهر بیست/ رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان به عنف در قم خبر داد و گفت: متهمان تحت عنوان مسافر در خودروها سوار شده و با نزدیک شدن به مقصد، با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید رانندگان خودرو کرده و خودروی آنها را سرقت می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات دستگیری باند سارقان به عنف در قم
شناسه : 21997 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمان‌پور اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به عنف از خودروهای عبوری در استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: در بررسی های میدانی مشخص شد متهمان تحت عنوان مسافر در خودروها سوار شده و با نزدیک شدن به مقصد با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید رانندگان خودرو کرده و خودروی آنها را سرقت می کند.

وی افزود: سارقان، برخی از خودروهای مسروقه را که نقص فنی داشته اند و قادر به پیمایش مسیر نبودند، پس از سرقت محتویات داخل آنها نسبت به رها کردن خودروها اقدام می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان داشت: با بررسی های به عمل آمده و تلاش مضاعف کارآگاهان پرونده، یکی از متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود، به عنوان مظنون شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی، دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه وی، بخشی از اموال سرقت شده کشف شد.

وی اعلام داشت: با راهنمایی متهم دستگیر شده، سرکرده باند و ۳ نفر سایر اعضای باند اعم از سارق و مال‌خر در عملیات‌های هماهنگ و منسجم شناسایی و دستگیر شدند و از آنها  مقادیری اموال سرقتی، مواد مخدر و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.

سرهنگ قهرمانپور خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به سرقت های مذکور و چندین فقره سرقت مقرون به آزار  دیگر اعتراف کردند که با شیوه های متفاوت به انجام رسانده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: تمامی متهمان پرونده دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده و ۲ نفر از آنان فرزند طلاق هستند که این مسئله حکایت از آن دارد که آسیب های اجتماعی یکی از علل اصلی کشیده شدن جوانان به سمت بزهکاری و ناهنجاری بوده و نیازمند تلاش مضاعف نهادهای مسئول در جهت حل این معضلات است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.