۶ سالن ورزشی تا پایان سال در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد/ بهره‌برداری از تقاطع کارگر به‌زودی

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از افتتاح شش سالن ورزشی در دو تیپ متفاوت در مناطق مختلف شهر قم تا پایان سال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶ سالن ورزشی تا پایان سال در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد/ بهره‌برداری از تقاطع کارگر به‌زودی
شناسه : 21891 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده، ضرورت احداث سالن‌های ورزشی در سطح مناطق شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم و تأکیدات شهردار قم، افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی است که در این راستا ۸ سالن ورزشی در ۸ منطقه شهری احداث می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه دو سالن ورزشی در مناطق یک و شش در سال گذشته افتتاح‌شده است، ابراز کرد: شش سالن ورزشی در دو تیپ متفاوت در مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۷ و ۸ در دستور کار قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال همه این سالن‌ها افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

حلوایی زاده عنوان کرد: سوله‌های ورزشی برای جوانان در سطح شهر طراحی می‌شود و در جهت ایجاد نشاط و شادابی سالن‌های ورزشی به سازمان فرهنگی واگذار می‌شود تا بدون محدودیت در هر سنی از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: سالن‌های ورزشی در دو متراژ ۱۲۵۰ و ۲۵۰۰ متر احداث می‌شود که این سالن‌ها همراه با استانداردهای ورزشی برای رشته‌های مختلف ورزشی ویژه بانوان و آقایان است که امکان واگذاری به بخش خصوصی نیز وجود دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، یکی از پروژه‌های شهر قم را تقاطع خیابان کارگر دانست و افزود: تقاطع کارگر یکی از پروژه‌هاست که احداث دسترسی‌ها در حال تکمیل است و پروژه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه میان منطقه ۳ و ۶ قرار داشته و مراحل تکمیلی و خط‌کشی را سپری می‌کند.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: در روگذر کارگر، تمام عملیات تمام‌ شده و برای ایمنی کنارگذرها اقداماتی در حال انجام است و تا چند روز دیگر بازگشایی می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.