اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسی‌دار قمی

شهر بیست/ سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسی‌دار قمی خبر داد و گفت: تعداد ۷۰۰ نفر نیز برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی به اتحادیه تاکسی‌دارهای تهران معرفی‌شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسی‌دار قمی
شناسه : 21849 | انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: گسترش ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها را دچار بحران کرده و مسئولان باید به این امر توجه لازم را داشته باشند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، افزود: یکی از شغل‌هایی که با شیوع ویروس کرونا دچار آسیب جدی شده، صنف تاکسی‌دارها بوده و متأسفانه در کنار گرانی نرخ بنزین و تأخیر در افزایش نرخ کرایه تاکسی، بحران کرونا نیز چالش جدیدی را برای این افراد ایجاد کرده است.

یزدی، اقدامات انجام‌شده برای تاکسی‌دارها را در مدت شیوع ویروس تشریح کرد و گفت: توزیع ۲۳ هزار ماسک، ۱۰ هزار دستکش و روزانه ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کنند در بین تاکسی‌دارها بخشی از برنامه‌های سازمان در حمایت از آن‌ها بوده است.

وی از کمک بلاعوض به بخشی از افراد آسیب‌پذیرتر خبر داد و خطر نشان کرد: در این مدت از طریق شرکت تعاونی تاکسی‌دارها به تعداد ۶۰۸ نفر مبلغ پنج میلیون ریال کمک بلاعوض اهداشده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، تخصیص وام ۲۰ میلیون ریالی به ۷۰۰ تاکسی‌دار را یکی دیگر از اقدامات حمایتی سازمان تاکسی‌داری شهرداری قم اعلام و تصریح کرد: تعداد ۷۰۰ نفر از تاکسی‌دارها برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی به اتحادیه تاکسی‌دارهای تهران معرفی‌شده‌اند.

یزدی در ادامه از اختصاص کمک پنج میلیون ریالی به ۶۰۸ تاکسی‌دار قمی خبر داد و گفت: تعداد ۷۰۰ نفر نیز برای دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی به اتحادیه تاکسی‌دارهای تهران معرفی‌شده‌اند. داد: این افراد به بانک سینا معرفی‌شده و در چند روز آینده مراحل پرداخت وام آغاز و می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

وی با ابراز تأسف از نداشتن امکانات بیشتر برای خدمات‌رسانی، بیان کرد: جامعه تاکسی‌دارها با فراوانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی در قم نیازمند حمایت‌های بیشتری بوده و امیدواریم مدیران استانی توجه ویژه‌ای را به این افراد داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • محسن میلان

    تاریخ : 20 - اردیبهشت - 1399

    با عرض سلام خدمت شما و همکاران گرامیتان خواهشاً درد دلهای تاکسیرانهایی مثل من و امثال من رابه گوش مسعولین برسانید که هرچه سریعتر بااین تورم به افزایش کرایه تاکسی آنان رسیدگی شود باسپاس یکی از تاکسیرانان خدمتگزار این سرزمین


    پاسخ

    • محمدمهدی عنایتی

      تاریخ : 20 - اردیبهشت - 1399

      سلام و عرض ادب. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، خیلی ممنون از دیدگاه‌تون، حتما دغدغه قشر زحمتکش شما رو منتقل می‌کنیم و امیدواریم به گونه‌ای تصمیم گرفته بشه که حقوق و منافع هم تاکسیرانان عزیز و هم مسافران محترم رعایت بشه.


      پاسخ