آخرین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در حال حاضر پذیرش بیمارانی که مبتلا و یا مشکوک به کرونا هستند فقط در بیمارستان کامکار قم انجام می‌شود، جدیدترین آمار تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در قم
شناسه : 21836 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به هجدهم اردیبهشت ماه، ۴۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند اظهار کرد: ۲۹ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۴۵ نفر آنها بدحال هستند.

قدیر افزود: برخی از همشهریان که مشکوک به بیماری کرونا هستند به بیمارستان‌های مختلف سطح شهر قم مراجعه می‌کنند که از آنها درخواست می‌کنیم، فقط به بیمارستان کامکار مراجعه کنند و دیگر بیمارستان‌ها پذیرش بیماران کرونایی نخواهند داشت.

وی گفت: عملیات ضدعفونی در بیمارستان‌های فرقانی و شهید بهشتی که اختصاص به بیماران کرونایی داشت انجام شده و در حال حاضر به بیماران غیر کرونایی خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت در هر بیمارستانی تخت‌هایی را برای افراد بستری مشکوک به کرونا در نظر گرفتیم، ولی پذیرش اولیه بیماران مشکوک به کرونا فقط در بیمارستان کامکار صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.