کرونا پرونده‌های نزاع و درگیری را در قم کاهش داد

شهر بیست/ مدیرکل پزشکی قانونی قم گفت: تعداد مراجعات به پزشکی قانونی در مقطع زمانی شیوع کرونا، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت که می‌توان این موضوع را در ایجاد روند کاهشی موارد نزاع دخیل دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کرونا پرونده‌های نزاع و درگیری را در قم کاهش داد
شناسه : 21789 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی قم، حمید صدیقی آخا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۳۷ هزار و ۱۳۶ پرونده در بخش معاینات سرپایی پزشکی قانونی قم تشکیل شده که نسبت به سال قبل از آن با کاهش ۳ درصدی مواجه است.

وی افزود: در این میان اگر چه در سال ۹۸ نیز همچنان موارد نزاع و درگیری بیشترین میزان مراجعه به پزشکی قانونی بوده لکن این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش ۴ درصدی را تجربه کرده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم با اشاره به تعداد پرونده‌های با موضوع درگیری و نزاع در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ پرونده‌های نزاع و درگیری رسیدگی شده ۱۱ هزار و ۸۳۸ مورد بود در حالی که در سال ۹۸ این آمار به ۱۱ هزار و ۴۵۳ مورد کاهش یافته است.

صدیقی آخا ادامه داد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اواخر بهمن ماه سال ۹۸ شاهد کاهش حضور مردم در مجامع عمومی بودیم که تعداد مراجعات به پزشکی قانونی نیز در این مقطع زمانی تحت تأثیر شرایط پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کاهش قابل ملاحظه‌ای داشت که می‌توان این موضوع را در ایجاد روند کاهشی موارد نزاع دخیل دانست.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.