راه‌اندازی نخستین سالن اختصاصی بدن‌سازی و پرورش‌اندام در قم

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: با پیگیری‌های مستمر و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان، سالن بدن‌سازی مجموعه ورزشی میثم قم برای تأسیس نخستین خانه بدن‌سازی قم در اختیار هیئت قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی نخستین سالن اختصاصی بدن‌سازی و پرورش‌اندام در قم
شناسه : 21786 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده اظهار داشت: با توجه به تعمیرات اساسی و تجهیز این مکان، ان‌شاءالله بعد از  عادی شدن شرایط به خاطر ویروس کرونا، این مکان آغاز به کار کرده و خدمات علمی و آموزشی متنوع خود را با کادری مجرّب در اختیار ورزشکاران هر دو بخش آقایان و بانوان علاقه‌مند به رشته‌های زیرمجموعه هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: باوجود اینکه هیئت با محدودیت منابع مالی مواجه است اما تجهیز آن در چند فاز صورت می‌گیرد، در فاز نخست پایگاه قهرمانی رشته‌های پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی راه‌اندازی می‌شود و در فاز دوم پایگاه قهرمانی رشته‌های پرطرفدار بدن‌سازی و فیتنس در این مکان فعال خواهد شد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: خانه بدن‌سازی قم در راستای توسعه دانش علمی و عملی مربیان و ورزشکاران استان قم در تمام رشته‌های ورزشی تاسیس خواهد شد و با توجه به مذاکرات انجام شده با فدراسیون‌های مختلف از حضور بهترین اساتید و مدرسان کشور در این مکان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام مربیان رسمی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام در استان قم اعم از مربیانی که صاحب باشگاه هستند و همچنین مربیانی که هیچ باشگاهی ندارند، می‌توانند بر اساس قوانین تعریف شده در خانه بدن‌سازی استان قم فعالیت کرده و به توسعه این رشته بیش از پیش کمک کنند.

آمده در پایان با تاکید بر اینکه قهرمانان و ورزشکاران برای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان در خانه ورزش کنند، اظهار کرد: قوانین و جزئیات کامل بهره‌برداری از نخستین خانه بدن‌سازی استان قم و نحوه خدمات رسانی آن به زودی به طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا بعد از غلبه بر بیماری کرونا ان‌شاءالله شاهد رونق این مکان با حضور ورزشکاران و قهرمانان باشیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.