خداحافظی رمضانی از معاونت امور جوانان/ فارسی سکاندار امور جوانان قم شد

شهر بیست/ سکاندار معاونت ساماندهی امور جوانان استان قم امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید این معاونت تغییر کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی رمضانی از معاونت امور جوانان/ فارسی سکاندار امور جوانان قم شد
شناسه : 21781 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم جلسه‌ تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید معاونت ساماندهی امور جوانان این اداره کل برگزار و با پایان فعالیت روح‌الله رمضانی‌ورزنه، محسن فارسی در این پست جانشین وی شد.

روح‌الله رمضانی که پیش از این در مسوولیت‌های بازرسی و معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت کرده و مقطعی نیز دبیر فدراسیون کبدی ایران بود، پاییز سال ۱۳۹۷ و در دوره مدیرکلی حسن عابدی از معاونت ورزش به معاونت فرهنگی و امور جوانان رفت، معاونتی که عنوان آن به معاونت ساماندهی امور جوانان تغییر یافته و رمضانی‌ورزنه پس از حدود یک سال  و نیم فعالیت در این معاونت، امروز پست خود را به محسن فارسی تحویل داد.

اما محسن فارسی که امروز با ابلاغ رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، مسئولیت سرپرستی معاونت ساماندهی امور جوانان این اداره کل را بر عهده گرفت، به عنوان یکی از کارکنان با سابقه این اداره کل از سال گذشته جانشین اسماعیل زند در گروه ورزش همگانی شده بود که با تصمیم منعم به فرهنگسرای جوان قم رفت و جانشین رمضانی‌ورزنه شد.

تغییر و تحول امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حالی رخ داد که ۱۵ ماه از زمان آمدن رسول منعم به اداره کل ورزش و جوانان می‌گذرد و معاونت‌ ساماندهی امور جوانان و همچنین معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل همچنان به شکل سرپرستی اداره می‌شود.

تغییر در معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ انجام شد و حمید نریمان که از پاییز سال ۹۷ سرپرست این معاونت بود، به پست قبلی خود یعنی ریاست گروه توسعه ورزش قهرمانی بازگشت و سرپرستی این معاونت را به حسین دوعلی داد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.