فرمانده جدید نیروی انتظامی قم معرفی شد

شهر بیست/ سردار میرفیضی با حضور فرمانده ناجا به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرمانده جدید نیروی انتظامی قم معرفی شد
شناسه : 21777 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قم صبح امروز با حضور سردار اشتری  فرمانده ناجا، استاندار قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلام و مسئولان انتظامی و استانی برگزار شد.

سردار اشتری در این مراسم با اشاره به گسترش ویروس کرونا و تلاش دشمنان نظام برای تشویش اذهان عمومی برای ایجاد بحران اجتماعی در کشور اظهار داشت: هرکجا که ناامنی وجود داشته باشد نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار ورود پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح از ابتدای بحران کرونا در کنار دولت برای مقابله با آن بوده است، یادآور شد: ان‌شاءالله به‌زودی با همکاری مردم شاهد قطع زنجیره کرونا در کشور خواهیم بود.

اشتری با مرور وقایع سال ۹۸، گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سال ۹۸ چشمگیر بود به عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین ماه بود که تعداد زیادی از استان‌ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی‌ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان داشت که با هدایت‌های مقام معظم رهبری صورت گرفت، دولت به تنهایی برای امدادرسانی قادر نبود و حتماً کمک مردمی لازم بود.

وی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول در کشور شاهد آشوب‌هایی بودیم اما فرمایشات رهبری، آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی در درس خارج فقه، مردم صف شان را از فتنه گران جدا کردند.

سردار اشتری مأموریت پلیس در ایام دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را یادآور شد و گفت: انتخابات در کمال آرامش، امنیت و شفافیت برگزار شد و مشارکت و امنیت را شاهد بودیم و علی رغم تهدیدات کرونا مردم حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: قم اولین شهری بود که این ویروس را شناخت بنابراین باید از هوشیاری دستگاه‌های بهداشت و درمان شهر مقدس قم در تشخیص و پیشگیری این بیماری قدردانی و همچنین به خانواده بازماندگان در کشور تسلیت عرض کنم.

همچنین بهرام سرمست استاندار قم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، به نقش تأثیرگذار این نیرو در مقابله با کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در تامین امنیت سلامت مردم و اجرای شایسته طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب استان قم در شاخص امنیت فیزیکی و روانی گفت: از این حیث، قم وضعیت بسیار خوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور دارد.

سرمست با تاکید بر تقویت احساس امنیت به عنوان یک اولویت در سطح استان قم افزود: در این راستا ارائه آموزش‌های حرفه‌ای برای مقابله با جرائم سایبری و سازمان یافته برای پیشگیری از وقوع جرائم ضروری است.

وی همچنین با اشاره به حضور گسترده اتباع خارجی در استان قم گفت: ساماندهی اتباع با توجه به وضعیت استان قم نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم پیشگیری از سرقت و نیز ساماندهی معتادین متجاهر را نیز از اولویت‌های استان دانست و تصریح کرد: در قم باید احساس امنیت بیش از سایر استان‌های کشور باشد.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم از زحمات سردار آقاخانی فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر شد و سردار میرفیضی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.