برنامه زنده قرائت قرآن کریم در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه با عنوان «قرار بندگی» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه زنده قرائت قرآن کریم در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
شناسه : 21761 | انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان، گفت: جشنواره قرار بندگی با موضوعات مختلف و متنوعی همچون قصه‌گویی، مونش گرافی، لطیفه‌گویی و اذان‌گویی در سطح شهر در حال اجراست.

وی از اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک‌ها و بوستان‌های برگزیده سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به کم شدن محدودیت‌های اجتماعی در بوستان‌ها و هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، برنامه قرائت زنده قران کریم با عنوان «قرار بندگی» که در ادامه برنامه‌های جشنواره قرار بندگی است، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و بسیج انجام می‌شود، ابراز کرد: سازمان بدون شکل‌گیری اجتماع فشرده در سطح بوستان‌ها اقدام به قرائت قرآن به صورت زنده در بوستان‌ها کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم فضای مفیدی را در بوستان‌ها با همکاری سازمان پارک‌ها و گروه‌های مردمی برای همشهریان عزیز فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.