افطار قمی‌ها زیر نور «ماه عاشقی»

شهر بیست/ سیمای نور با ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» در لحظات افطار ماه مبارک رمضان میهمان سفره مخاطبان می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افطار قمی‌ها زیر نور «ماه عاشقی»
شناسه : 21320 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار مخاطبان سیمای نور می‌شود.

«ماه عاشقی» برنامه‌ای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و تربیتی است که با هدف ایجاد فضای صمیمی معنوی برای تحکیم خانواده و ارائه سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مناسب حال اوقات افطار ماه مبارک رمضان، روی آنتن سیمای مرکز قم می‌رود.

بیان ظرفیت‌های مذهبی اجتماعی و اقتصادی استان قم،  حضور در میان مردم و اختصاص سهم رسانه‌ای بیشتر به مردم به ویژه فقرا و مستمندان، همراه کردن مردم با برنامه به کمک مسابقه، مهمانانی از مشاهیر و چهره های فرهنگی، ورزشی، دینی و … استانی، ایجاد فضایی روحانی و در عین حال شاد و مفرح برای مخاطب در ماه ضیافت الهی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همراه کردن خیرین استان از دیگر موضوعات و اهداف این برنامه است.

در بخش ابتدایی این برنامه هر شب بخشی درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه، حضرت معصومه سلام الله علیها و شهر مقدس قم پخش می‌شود. هر شب از مهمانانی همچون جانبازان سرافراز، خانواده شهدا، مستبصرین، نخبگان علمی و فرهنگی استان قم، گروه‌های جهادی و خادمین سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا دعوت می‌شود تا با آنان گپ و گفت رسانه‌ای انجام شود.

برای ایجاد فرهنگ کمک به همنوعان و فراگیر شدن اطعام عمومی و افطاری ساده، مسابقه «افطاری آسان» برگزار می‌شود تا جلوه‌های این فرهنگ در جامعه منعکس شود.

همچنین در بخشی دیگر از این برنامه به معرفی اقدامات کمیته امداد و مؤسسات خیریه تحت نظارت کمیته امداد حضرت امام خمینی در راستای کمک رسانی به نیازمندان و آزادی زندانیان پرداخته می‌شود.

ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» به تهیه کنندگی و اجرای علیرضا نعمت اللهی از روز اول ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸:۵۰ از شبکه استانی نور تقدیم مخاطبان سیمای مرکز قم می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.