شناسایی ۸۰۰ شاغل روزبازارها در قم برای حمایت/ شرایط بحرانی درآمد دست‌فروشان

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: فهرستی شامل ۸۰۰ نفر توسط شهرداری تهیه‌شده و به استانداری قم جهت دریافت خدمات ارائه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شناسایی ۸۰۰ شاغل روزبازارها در قم برای حمایت/ شرایط بحرانی درآمد دست‌فروشان
شناسه : 21300 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع با اشاره به اهمیت رسیدگی به خانواده‌های آسیب‌دیده در شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر مدارا باکسانی که طرف قرارداد با شهرداری بوده و در این ایام بیکار شده‌اند، اجاره بهایی از آن‌ها گرفته نمی‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم به افرادی که کسب‌وکار مشخصی نداشته‌اند نیز اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد هم در بازارهای روز مشغول به کار بوده که با تعطیلی این بازارها بیکار شده و معیشت آن‌ها دچار چالش شده است.

سامع با تأکید بر حمایت شهرداری از این افراد، تصریح کرد: فهرستی شامل ۸۰۰ نفر از این افراد توسط شهرداری تهیه‌شده و به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم جهت دریافت خدمات ارائه شده است.

وی، دست‌فروشان بازارهای روز و کسانی که در انبارهای بازیافت و مکان‌های دیگر فعالیت داشته‌اند را در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: این افراد نیازمند حمایت‌های لازم از طرف مدیریت استان بوده و شهرداری نیز حمایت‌های خود را ارائه کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، معیشت کارگران بخش خصوصی و دست‌فروشان را در شرایط بحرانی اعلام کرد و گفت: شهرداری از مدیریت استان درخواست حمایت کامل از این افراد را داشته و امیدواریم بخشی از مشکلات این افراد را حل کنیم.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.