جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم/ وضع صف‌های نانوایی نگران کننده است

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز نگرانی از صف‌های به هم پیوسته در نانوایی‌های سطح شهر در هنگام افطار، جدیدترین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در قم را اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم/ وضع صف‌های نانوایی نگران کننده است
شناسه : 21254 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز هفتم اردیبهشت‌ماه، ۳۹ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی افزود: ۳۱ نفر از این تعداد در بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه گفت: در شبانه روز گذشته، ۲۵ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

قدیر افزود: متاسفانه شاهد هستیم که هنگام افطار، صف‌های به هم پیوسته در نانوایی‌های سطح شهر، ایجاد می شود که بسیار نگران کننده است و تمامی زحمات در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس را از بین می برد.

وی گفت: این موضوع در برخی ادارات و یا دفاتر خدماتی نیز در سطح استان مشاهده می شود که اگر ادامه دار باشد، قطعا شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از همکاری همشهریان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: از مردم عزیز تقاضا می کنیم که حتما به موضوع فاصله گذاری اجتماعی توجه کرده و اجازه ندهند زحمات پزشکان و پرستاران که با زبان روزه در حال خدمات رسانی به مردم هستند، از بین برود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.