عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم تا شهریورماه آغاز می‌شود

شهر بیست/ سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مراحل اجرایی پروژه فاز پنج عمار یاسر از شهریورماه آغاز شود که در حدفاصل تونل غدیر تا خیابان شهید فاطمی این پروژه اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم تا شهریورماه آغاز می‌شود
شناسه : 21237 | انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمود مسگری با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر، اظهار داشت: ۸۰ میلیارد تومان سال گذشته برای این پروژه اختصاص داده شد که در سال جاری نیز این مبلغ برای آن پیش‌بینی‌شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه و نقش کلیدی آن برای ساماندهی هسته مرکزی شهر، ابراز کرد: امیدواریم مراحل اجرایی این پروژه از شهریورماه آغاز شود که در حدفاصل تونل غدیر تا خیابان شهید فاطمی این پروژه اجرا می‌شود.

مسگری اجرای عملیات عمرانی پروژه فاز ۵ عمار یاسر را در دو فاز تعریف کرد و گفت: فاز نخست این پروژه تا خیابان فاطمی بوده و در فاز دوم تا ریل راه‌آهن اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای سنگ‌فرش خیابان چهار مردان، تصریح کرد: این عملیات از ابتدای خیابان انقلاب و قبرستان شیخان تا تقاطع عمار یاسر بوده و از ‌طرفی تا بازار گذر خان و نزدیک حرم مطهر انجام می‌شود، اما به علت شیوع بیماری کرونا متوقف‌شده که به‌زودی آسفالت برداری خیابان انقلاب آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با پایان پیاده راه خیابان چهار مردان ۵ دستگاه ماشین برقی در رینگ اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) شروع به کارکرده و مشکل حمل‌ونقل زائران نیز ساماندهی می‌شود.

مسگری با تأکید بر لزوم اتمام پروژه‌های عمرانی شهر قم، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از مسائلی است که در سال ۹۹ به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سال نهضت پارکینگ در شهر قم خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی به‌صورت جدی دنبال شده و در سال ۹۹ به سرانجام می‌رسد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.