انتشار نسخه جدید نرم‌افزار «قمیار»

شهر بیست/ رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از انتشار نسخه جدید نرم‌افزار قمیار و قابلیت دانلود آن از کافه‌بازار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتشار نسخه جدید نرم‌افزار «قمیار»
شناسه : 21200 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، کوروش محمدحسینی با اشاره به انتشار نسخه جدید سامانه موبایل میزخدمت الکترونیکی شهرداری قم – قمیار (اندروید) در مارکت کافه بازار، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای نصب آخرین نسخه سامانه موبایل، با مراجعه به سامانه کافه بازار و جستجوی واژه «قمیار» اقدام به نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم بیان کرد: همچنین برای نصب و یا آشنایی با این اپلیکیشن، می توان از صفحه معرفی این سامانه (موجود برروی پورتال شهرداری قم) استفاده کرد.

محمدحسینی با اشاره به خدمات متنوعی که درقالب این سامانه به شهروندان ارائه می‌شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری و محدودیت‌های ایجاد شده در تردد و بهره‌مندی مردم از خدمات حضوری، استفاده از این نرم‌افزارها افزایش یافته و فرصتی برای محک سامانه‌های غیرحضوری بوده است.

وی اذعان کرد: سرویس هایی که هم اکنون برروی قمیار قابل استفاده هستند شامل سرویس دیدبان شهر (سامانه ۱۳۷)، سرویس شارژ کیف پول شهروندی شهرداری قم، سرویس پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از موبایل، سرویس ویژه نامه کرونا ویروس، سرویس پرداخت قبوض شهری (آب، برق، گاز، تلفن ثابت)، سرویس خدمات الکترونیکی کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی استان قم، سرویس وضعیت آب و هوای استان قم، سرویس پرداخت عوارض نوسازی، سرویس سیمای شهرداری، سرویس پخش زنده شبکه استان قم و  سرویس جستجوی در گذشتگان است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.