بازگشایی ورودی بوستان‌های شهر/ پارک‌ها به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به ابلاغیه معاون وزیر کشور و تصمیم ستاد استانی مدیریت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شد پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان بازگشایی شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی ورودی بوستان‌های شهر/ پارک‌ها به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند
شناسه : 21198 | انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه شهرداری برای بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های شهر قم، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه معاون وزیر کشور و تصمیم ستاد استانی مدیریت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شد پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان بازگشایی شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با توجه به نحوه خدمات‌رسانی در بوستان‌ها، افزود: مجموع‌های بازی کودکان و وسایل تندرستی و حرکت‌درمانی کماکان غیرفعال هستند اما سرویس‌های بهداشتی با رعایت اصولی که قبلاً نیز رعایت می‌شد فعال و نسبت به ضدعفونی مستمر آن‌ها در طول شبانه‌روز اقدام می‌شود. همچنین نمازخانه‌ها و سایر اماکن مسقف به علت اجتماع شهروندان و احتمال شیوع مجدد ویروس کماکان غیرفعال خواهند بود.

جوادیان با تأکید بر اینکه هرگونه اجتماع که دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را نقض کند ممنوع است، گفت: کماکان و تا اطلاع ثانوی شهربازی‌ها، پارک‌های بادی و همچنین غرفه‌های تنقلات مجاز به بازگشایی و فعالیت مجدد نیستند.

وی بیان کرد: پیمانکاران نگهداری فضای سبز بایستی نسبت به ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، نیمکت‌ها، سطل‌های زباله و کلیه سطوح سخت بوستان‌ها کما فی سابق اقدام کنند و روسای ادارات فضای سبز مناطق هشتگانه، ناظرین عالی و ناظرین مقیم نظارت لازم را در این خصوص به عمل خواهند آورد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به لزوم رعایت همه نکات بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا ویروس جدید، خاطرنشان کرد: حضور شهروندان در بوستان‌ها می‌بایست بدون تجمع و با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی بوده و از شهروندان تقاضا داریم با استفاده از ماسک و دستکش در بوستان‌ها حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.