بیش از هزار معلم قمی تقدیر می‌شوند

شهر بیست/ معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه بیش از هزار معلم قمی در هفته معلم تجلیل می‌شوند، گفت: برنامه قدردانی از معلمان درون مدارس به صورت مجازی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیش از هزار معلم قمی تقدیر می‌شوند
شناسه : 21146 | انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، علی محمدی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم طی امسال افزود: برنامه تقدیر از معلمان درون مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: حضور بر مزار استاد مطهری در روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته معلم است.

معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مجازی برای فرهنگیان در هفته معلم، افزود: با شهرداری هماهنگی لازم جهت نصب بیلبوردها متناسب با هفته معلم انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار معلم قمی در هفته معلم تقدیر می‌شوند، تصریح کرد: سه معلم برگزیده از استان قم به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده‌اند که از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح معلم پژوهنده افزود: معلمان در طرح اقدام پژوهی تا پایان خردادماه فرصت ارسال آثار دارند که پس از داوری، مرحله نهایی در هفته پژوهش طی اسفندماه تقدیر می‌شوند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.