توزیع روزانه ۳۳ هزار غذای ساده و گرم در ماه مبارک رمضان

شهر بیست/ قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی به همت حرم مطهر میان خانواده‌های نیازمند گفت: آستان مقدس در ماه رمضان هر روز بیش از ۳۰ هزار غذای ساده و گرم در استان قم توزیع می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع روزانه ۳۳ هزار غذای ساده و گرم در ماه مبارک رمضان
شناسه : 21109 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، هادی محمودنژاد در نشستی در راستای لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به قشر آسیب‌پذیر که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هر چند قم پیش از این برای کار مؤمنانه قیام کرده بود اما با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون یک رزمایش بزرگ در راستای کمک به محرومان آغاز شده است.

وی گفت: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بنیان‌گذار اطعام ماه مبارک رمضان بوده و هر سال طرحی را برای برپایی سفره اطعام داشته است به‌عنوان نمونه سال گذشته ۴۵۰ هزار اطعام ساده و گرم انجام شده است.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: امسال با توجه به شرایطی که در کشور و قم وجود دارد برپایی سفره اطعام در حرم‌های مطهر امکان‌پذیر نیست به همین علت تلاش می‌کنیم تا این سفره را در منازل آسیب‌دیدگان و مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال طرحی را با شعار کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه و سفره‌ای به وسعت یک شهر در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم با مشارکت خیرین و بخش‌های مختلف یک میلیون اطعام را در سطح استان قم دنبال کنیم.

محمودنژاد با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی حرم مطهر میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، عنوان کرد: آستان مقدس در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان هر روز بیش از ۳۳ هزار غذای ساده و گرم در استان قم توزیع می‌کند که در این راستا از ظرفیت خیرین استفاده خواهیم کرد.

وی از تهیه بسته‌های غذایی با ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان یاد و خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار تومان برای غذاهای گرم و نزدیک به ۶ هزار تومان برای اطعام ساده پیش‌بینی شده است و شعار سفره‌ای به وسعت یک شهر به این معناست که اطعام ماه رمضان امسال برای کل استان از جمله روستاها و مناطق محروم انجام می‌شود.

معاون اجرایی آستان مقدس با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم طی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر پخت می‌شود، مطرح کرد: برای بسته‌بندی و پخت اطعام پیش‌بینی شده برنامه‌ریزی مورد نیاز انجام شده است که امیدواریم در ادامه مسیر از مشارکت خیرین نیز بیشتر بهره‌مند شویم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.