آیت الله سیستانی یک میلیون دلار به درمان بیماران کرونایی قم هدیه کرد

شهر بیست/ منابع نزدیک به مرجعیت می‌گویند، دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالی جهان تشیع در بحبوحه بحران کرونا که جهان به ویژه ایران را درگیر کرد، دست کم مبلغ ۱.۵ میلیون دلار برای صرف درمان بیماران کرونایی در ایران اهدا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آیت الله سیستانی یک میلیون دلار به درمان بیماران کرونایی قم هدیه کرد
شناسه : 21106 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، دفتر آیت الله سیستانی در قم که مسئولیت آن را حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی بر عهده دارد، این مبلغ را با اولویت دادن به بیماران کرونایی در قم که در ابتدای بحران کرونا در ایران یکی از هسته های این بیماری در کشور محسوب می شد، اختصاص داده است.

با این مبلغ خدمات بهداشتی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی و با هماهنگی دفتر ایشان وارد کشور شد و در اختیار کادر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیماران کرونایی قرار گرفت و قرار است باز هم در آینده نزدیک تجهیزات بیشتری وارد و در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

همچنین دفتر آیت الله سیستانی در قم در حال احداث بزرگترین بیمارستان در شهر قم و یکی از بیمارستان های بزرگ در سطح کشور است که پیش بینی می شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگیر در این پروژه و پیشرفت مطابق برنامه ها، مرحله نخست آن با اولویت قلب، دست کم تا ۱۸ ماه دیگر راه اندازی شود.

این بیمارستان با عنوان «بیمارستان نور» با ۳۵۰ تخت و دارای مرکز جامع سرطان با بخش کامل پزشکی هسته ای در زمینی به وسعت ۷۵ هزار مترمربع و زیربنای ۶۰ هزار متر مربع در حال ساخت است و قرار است این بیمارستان فوق تخصصی یکی از مدرنترین و مجهزترین بیمارستان های ایران باشد./

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.