بانوی قمی قاضی مسابقات کاتای ایران شد

شهر بیست/ بانوی موفق کاراته استان قم از سوی کمیته داوران فدراسیون کاراته برای قضاوت مسابقات کاتای سبک‌های کنترلی و آزاد بانوان کشور برگزیده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بانوی قمی قاضی مسابقات کاتای ایران شد
شناسه : 21095 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در حالی که به واسطه شیوع کرونا فعالیت فدراسیون‌های ورزشی و هیات‌های استانی آنها در بخش‌های مختلف به ویژه برگزاری مسابقات کشوری و لیگ‌ها متوقف شده، مسابقات مجازی به عنوان طرح جایگزین بار دیگر شور و هیجان رقابت را در رشته‌های گوناگون به وجود آورده است.

کاراته یکی از نخستین فدراسیون‌های ورزشی است که برای برگزاری نخستین دوره مسابقات مجازی کاتا در دو بخش سبک‌های کنترلی و آزاد بانوان و مردان برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها با حضور کاتاروهای پنج رده سنی برگزار می‌شود، در حالی که یکی از داوران قضاوت کننده آن آرزو شریفی بانوی موفق کاراته قم است.

آرزو شریفی یکی از مربیان جوان کاراته قم محسوب می‌شود که با سابقه فعالیت در باشگاه کاراته ایثار قم، بارها به عنوان مربی هدایت دختران مستعد کاراته قم در مسابقات لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی کشور را نیز تجربه کرده و اکنون یکی از داوران قضاوت کننده در رقابت‌های مجازی کاتای کشور محسوب می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور در حالی اعلام شد که در بخش بانوان علاوه بر آرزو شریفی از استان قم، مریم افشاری، زهرا اردشیر نژاد، سمیرا سنگسری، اعظم مجیدپور، مریم کنعانی، سمانه حبیبی، افسانه عالمی، لیلا خوش‌کلام، رویا عباس‌زاده، لیلا جعفری، راضیه عطایی، شبنم قربانی، فاطمه کاوندی و نرگس احمدی نیز حضور دارند.

کاتاروهای شرکت کننده در این رقابت‌ها در حالی به میدان می‌روند که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، این رقابت‌ها در دو بخش کنترلی و غیر کنترلی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد و ۱۰۶۸ دختر و بانوی کاتارو به اجرای کاتا می‌پردازند.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.