سفره‌های افطار تبرکی در منازل آسیب دیدگان کرونا برپا می‌شود

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: خادمان این آستان همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت جهادی سفره‌های افطار تبرکی را در منازل آسیب دیدگان از کرونا برپا می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سفره‌های افطار تبرکی در منازل آسیب دیدگان کرونا برپا می‌شود
شناسه : 21066 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور جمعی از خدمتگزاران به مردم در راستای لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به قشر آسیب پذیر که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، بیان کرد: توجه ویژه اقشار مختلف جامعه به آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از رسالت‌های آستان مقدس را کمک به قشر آسیب دیده عنوان کرد و افزود: خادمان آستان مقدس با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به صورت جهادی سفره افطاری تبرکی حرم را در منازل آسیب دیدگان برپا می‌کنند.

امام جمعه قم ضمن تقدیر از فداکاری‌های کادر درمانی و خدمت رسانی بدون چشم داشت جهادگران به بیماران تصریح کرد: کمک مؤمنانه تنها برای تقویت مالی آسیب دیدگان نیست.

وی ادامه داد: ما در کنار خدمات مادی خود، باید نسبت به حفظ و تقویت دیانت الهی، اخلاق، فرهنگ و تضرع به درگاه الهی اهتمام داشته باشیم.

آیت الله سعیدی بیان کرد: امسال شاهد باشکوه‌ترین تضرع‌ها با درگاه الهی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) بودیم که امیدواریم هر سال به کیفیت این عبادت و ارتباط معنوی افزوده شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.