مرمت و بهسازی حرم حضرت معصومه(س) در روزهای کرونایی/ حرم تعطیل نیست

شهر بیست/ قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از بازسازی درهای مضجع شریف و مرمت و بهسازی صحن امام هادی(ع) خبر داد و گفت: با استفاده از فرصت ایجاد شده در این روزها، تنظیف و تعمیر روشنایی‌های حرم مطهر و بهسازی ضریح مطهر در دستور کار قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مرمت و بهسازی حرم حضرت معصومه(س) در روزهای کرونایی/ حرم تعطیل نیست
شناسه : 21051 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، هادی محمودنژاد طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در دوران بسته بودن درب‌های حرم مطهر به علت شیوع ویروس کرونا، خادمان این بارگاه دست از تکاپو برنداشته و همچنان در بخش‌های مختلف درحال خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: این ایام فرصت مطلوبی را برای خادمان فراهم ساخته تا بتوانیم فعالیت‌های عمرانی داخل حرم را به صورت مطلوب‌تر دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: بازسازی درب‌های مضجع شریف و مرمت و بهسازی صحن امام هادی علیه‌السلام از مهم‌ترین اقداماتی است که اکنون به همت خادمان در حال دنبال شدن است.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: تنظیف و تعمیر روشنایی‌های حرم مطهر و بهسازی ضریح مطهر نیز از دیگر اقداماتی است که توسط متخصصان درحال انجام است.

وی از اعزام خادمان حرم مطهر به بیمارستان‌ها به‌منظور تجلیل از کادر درمانی و تقویت روحیه بیماران یاد کرد و گفت: روزانه بیش از هزار و۵۰۰ غذای تبرکی حرم مطهر به همراه آبمیوه طبیعی میان کادر درمانی و بیماران استان قم توزیع می‌شود.

محمودنژاد با اشاره به توزیع هزاران بسته غذایی میان نیازمندان با مشارکت خیرین تصریح کرد: این بسته‌های در میان مردم مناطق محروم استان قم توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه خادمان بخش فرهنگی آستان مقدس نیز روزانه با استفاده از بستر رسانه و فضای مجازی مهمان منازل ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت هستند، تصریح کرد: هر روز از جوار ضریح مطهر برنامه‌های معارفی با حضور سخنرانان و مداحان مطرح استان و کشور دنبال می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.