جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم/ تشریح آخرین وضعیت بیمارستان امیرالمؤمنین

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در حال حاضر در حدود ۷۰ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند، جدیدترین آمار پذیرش بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا را در مراکز درمانی قم اعلام کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم/ تشریح آخرین وضعیت بیمارستان امیرالمؤمنین
شناسه : 21048 | انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز سی و یکم فروردین‌ماه، ۷۳ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی افزود: ۲۴ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۳۲ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند

وی با تأکید بر اینکه مردم همچنان مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: در حال حاضر در حدود ۷۰ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی قم بستری هستند و از سوی دیگر تعداد زیادی از ناقلین نیز در سطح شهر در حال تردد هستند.

 

*جلسه راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) برگزار شد

در این جلسه دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر توجه به مباحث کیفی و استانداردها در در کنار لزوم اهتمام ویژه به راه اندازی سریع بیمارستان تاکید کرد.

وی بیان داشت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) در این شرایط بحران می تواند، یک فضای درمانی موثر در کنار دیگر فضاهای درمانی موجوداستان بوده و باعث ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این بیمارستان با ۲۲۰ تخت و با همت واقف محترم مرحوم آیت الله العظمی خوانساری و نیز هزینه کرد قابل توجه دولت به خصوص در ایام کرونا، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

دکتر قدیر گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط جوی و بارندگی های اخیر ،حیاط سازی و برخی اقدامات به تاخیر افتاده است لکن بیشتر لوازم، تجهیزات و دستگاه های لازم نصب و اکثر تخت های بیمارستانی نیز جانمایی شده است که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.