اجرای طرح تبلیغی طه در ماه مبارک رمضان

شهر بیست/ مدیر خانواده عقیق از اجرای طرح تبلیغی طه برای ارائه خدمات هنری رسانه‌ای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ویژه ماه رمضان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح تبلیغی طه در ماه مبارک رمضان
شناسه : 20991 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و انجام نشدن تبلیغ به صورت سنتی در ماه رمضان یا انجام به صورت محدود اظهار کرد: بر این اساس خانواده عقیق به عنوان مجموعه خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی متشکل از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری ـ رسانه‌ای طرح تبلیغی طه را اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی این طرح ۱۱۴ نفر از مبلغان، قرآنیان و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی خدمات هنری ـ رسانه‌ای را دریافت می‌کنند و بر مبنای آموزش‌ها به تبلیغ معارف دین در فضای مجازی می‌پردازند.

مدیر خانواده عقیق با اشاره به خدمات ارائه شده در قالب طرح تبلیغی طه گفت: آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین و باکس تدوین) و… از جمله خدماتی است که به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه می‌شود.

وی از تولید بیش از هزار و ۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی مناسب انتشار در فضای مجازی در طول سال‌های گذشته در خانواده عقیق با موضوعات مختلف خبر داد و افزود: بخشی از این محتوا به عنوان تولیدات هنری و رسانه‌ای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی ویژه ماه رمضان ارائه می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: محتوایی نیز به همت کارشناسان آماده شده که در پایگاه اطلاع‌رسانی در دسترس همگان گرفته و ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی نیز در قالب بسته روشنا نیز تهیه شده است.

وی عنوان کرد: بسته‌های محتوایی، بسته روشنا و استفاده از خدمات خانواده عقیق در ماه مبارک رمضان در پایگاه اطلاع‌رسانی aghighfamily.com/ramazan قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.