بهره‌برداری از ۷۰ واحد مسکونی روستاهای سیل‌زده معمولان در آینده نزدیک

شهر بیست/ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: ۷۰ واحد مسکونی روستاهای سیل‌زده معمولان لرستان، به همت این قرارگاه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از ۷۰ واحد مسکونی روستاهای سیل‌زده معمولان در آینده نزدیک
شناسه : 20965 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمود داودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی روستاهای معمولان استان لرستان اظهار کرد: در دو روستای ابراهیم آباد و زورانتل شهر معمولان، در هر روستا ۳۵ واحد مسکونی در حال ساخت است که ان‌شاءالله در آینده ای نسبتاً نزدیک، احداث آن ها به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در روستای زورانتل برخی واحدها درجاسازی است به این معنا که همان جایی که فروردین ماه سال ۹۸ دچار سیل شد، واحدها در آنجا ساخته می‌شود و برخی واحدها نیز در مکان جدید احداث می‌گردد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: کار ساخت واحدهای مسکونی روستای زورانتل حدود ۸۰ درصد و روستای ابراهیم آباد نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ما بنا داریم که به حول و قوه الهی ، حداکثر تا دو ماه آینده آن را به اتمام برسانیم، مگر این که شرایط آب و هوایی و یا مشکلاتی چون وقوع سیل موجب طولانی تر شدن این مسئله شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در روستای ابراهیم آباد، به دلیل اینکه سیل بخشی از جاده دسترسی به روستا را از بین برده، فعلاً نمی توانیم به شکل مستمر و به سرعت کار را دنبال کنیم، ضمن آن که در روستای زورانتل نیز ایجاد وقفه رخ داده در اجرای پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم مراقبت های بهداشتی در این باره بوده است.

داودآبادی گفت: کمک مالی بیش از ۴۰ میلیارد ریالی مردم شریف قم بخشی از نیاز مالی پروژه است که در سال ۹۸ به سیل زدگان این روستاها اختصاص داده شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.