سهمیه کالاهای اساسی ماه رمضان در قم مشخص شد

شهر بیست/ معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صمت قم گفت: میزان سهمیه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در استان قم مشخص شده که توسط اداره کل غله و شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سهمیه کالاهای اساسی ماه رمضان در قم مشخص شد
شناسه : 20945 | انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، امیرحسین پروان اظهار کرد: میزان سهمیه ماه کالاهای اساسی برای توزیع در مبارک رمضان در استان قم مشخص شده که توسط اداره کل غله و شرکت پشتیبانی امور دام طی روزهای آینده در استان قم توزیع می‌شود.

وی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان قم شامل ۷۸۷ تن برنج، ۷۸۷ تن شکر، ۳۹۴ تن گوشت مرغ، ۲۳۶ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و ۷۸۷ تن روغن نباتی می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه حواله سهمیه‌های اختصاص داده شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و شرکت‌های تعاونی توزیع می‌شود، افزود: رونوشت حواله‌های صادر شده برای نظارت بازرسان اصناف و بازرسان صمت فرستاده می‌شود تا بر نحوه توزیع آنها نظارت‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به تشدید گشت‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان، افزود: طرح نظارتی ویژه‌ای به خصوص در زمینه اقلام و کالاهای اساسی و مواد ضد عفونی کننده و شوینده برای ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

پروان با بیان اینکه سهمیه‌ها در ماه مبارک رمضان امسال ثابت بوده و تنها سهمیه روغن نباتی افزایش یافته است، تصریح کرد: این سهمیه‌ها برای تنظیم بازار در استان و ایجاد تعادل در بازار در نظر گرفته شده است.

معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صمت قم بیان کرد: این کالاها فقط برای مصرف خانوار است و برای مصرف اصناف و صنعت نیز به میزان کافی محصول در بازار وجود دارد.

وی گفت: قیمت برنج هندی کیلویی هشت هزار تومان، شکر کیلویی پنج هزار و ۹۰۰ تومان، مرغ کیلویی ۱۲ هزار تومان و گوشت گوساله منجمد کیلویی ۴۲ هزار تومان است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.