تلاش پزشکان برای نجات مادر باردار در قم

شهر بیست/ مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش برای نجات جان مادر باردار و فرزندان وی خبر داد و گفت: با تلاش پزشکان این مادر باردار که دارای علائم مشکوک به کرونا بود به بیمارستان منتقل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش پزشکان برای نجات مادر باردار در قم
شناسه : 20884 | انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مریم خاکبازان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارشی در خصوص امتناع مادر باردار ۸ ماهه با بارداری دوقلویی و با سابقه زایمان زودرس و همچنین دارای علائم مشکوک به کرونا، از بستری شدن در بیمارستان، سیستم پیگیری مادران پرخطر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم  وارد عمل شد. 

وی گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در تماس اولیه مشخص شد، هر دو خط  تلفن همراه مادر و همسر وی خاموش است و سپس اکیپ مراقبین سلامت پایگاه سلامت برای متقاعد کردن مادر به منظور بستری در بیمارستان دو بار به درب منزل آنها مراجعه کردند که پاسخی داده نشد.

مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به اینکه مادر باردار از اتباع بود سریعا با اداره کل اتباع استان رایزنی و پس از تشریح اهمیت موضوع، با همکاری صمیمانه اداره مذکور شماره تماس اقوام نزدیک مادر دریافت شد.

وی بیان کرد: یک تیم شامل یکی از همکاران پزشک و تعدادی داوطلب از هموطنان مادر باردار به منزل وی مراجعه و با تلاش و همدلی  مادر و همسر وی، برای بستری در مرکز درمانی متقاعد شده و به بیمارستان مراجعه کرد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.