لغو اعزام مبلغان دینی ماه رمضان/ گسترش تبلیغ دین در فضای مجازی

شهر بیست/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از لغو اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح‌های جایگزین این دفتر در ماه مهمانی خدا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو اعزام مبلغان دینی ماه رمضان/ گسترش تبلیغ دین در فضای مجازی
شناسه : 20833 | انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد اظهار کرد: اعزام مبلغان از فعالیت‌های ثابت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی چهار دهه فعالیت بوده است.

وی از لغو تبلیغ چهره به چهره در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طبق ابلاغیه‌های ستاد مبارزه با کرونا، امسال برنامه اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود و دفتر تبلیغات به علت ممنوعیت و محدودیت جابه‌جایی‌های استانی، اعزام مبلغ از قم و سایر شعب را نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای طرح‌های جایگزین تبلیغ چهره به چهره در ماه رمضان امسال تصریح کرد: قریب به ۱۲ هزار نفر در ماه مبارک رمضان هرسال از این دفتر به سراسر کشور اعزام می‌شدند اما در ماه رمضان سال جاری این امکان را نداریم و این اتفاق نخواهد افتاد و امیدواریم با طرح‌های جایگزینی که تصویب و ابلاغ شده، بتوانیم بخشی از آن ظرفیت‌ها را فعال نگه داریم.

افزایش پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی

وی، افزایش پاسخگویی به سؤالات دینی را یکی از طرح‌های مد نظر دفتر تبلیغات اسلامی برای ماه رمضان عنوان کرد و افزود: بخشی از بسته تهیه شده برای این ایام تبلیغی شامل توسعه پاسخگویی احکام است که مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی متولی و عهده دار این مسئله است و با افزایش ساعات پاسخگویی با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

روستا آزاد با اشاره به افزایش ساعت پاسخگویی به سؤالات دینی اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت این مرکز قریب به ۱۰ ساعت در ۲۴ ساعت است که ان شاء الله در ماه مبارک رمضان این ساعات افزایش پیدا خواهد کرد.

فعالیت مجازی مبلغان گسترش می یابد

وی گفت: بخشی از آن بسته جایگزین، مربوط به فعالیت‌های مجازی مبلغان است که در قالب گروه‌های تبلیغی به برگزاری مسابقه، پرسش و پاسخ و داستان گویی طی سال‌های متمادی مشغول به فعالیت هستند و در ماه مبارک رمضان این فعالیت‌ها پررنگ خواهد بود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی برای عموم مردم

روستا آزاد با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌ها در این ماه مربوط به برگزاری مسابقات کتابخوانی، هم برای عموم مردم در سنین مختلف و هم برای طلاب و مبلغان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.