دبیر اجرایی کنگره شهدای جبهه مقاومت خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های عکس شهدای جبهه مقاومت در قم

شهر بیست/ دبیر اجرایی کنگره شهدای جبهه مقاومت گفت: در قالب این کنگره، برنامه‌هایی همچون شب شعر، شب خاطره گویی و نمایشگاه‌های عکس در نقاط مختلف شهر قم برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری نمایشگاه‌های عکس شهدای جبهه مقاومت در قم
شناسه : 2083 | انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از فارس قم، سید سعید هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مقدمات برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: مقدمات این کار از دو ماه پیش آغاز شد تا شاهد کنگره متفاوتی برای شهدای جبهه مقاومت در شهر قم باشیم.

وی ادامه داد: در قالب کنگره شهدای جبهه مقاومت برنامه‌هایی همچون شب شعر، شب خاطره گویی در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مراکز فرهنگی و نمایشگاه‌های عکس در نقاط مختلف شهر قم برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره شهدای مقاومت افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی و رسانه ای در دفاتر رسانه‌های استان در قالب این کنگره پیش بینی شده است، همچنین به دنبال تولید محتوا و جریان سازی در خصوص شهدای جبهه مقاومت در فضای مجازی هستیم و راه اندازی پویش‌ها و مسابقات مجازی در این راستا صورت می‌گیرد.

هاشمی برنامه‌های کنگره شهدای مقاومت را برای اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: کارگران، کارمندان، بانوان و ورزشکاران جزو اقشار مورد توجه در این کنگره هستند و همچنین جام ورزشی شهدای جبهه مقاومت در استان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب کنگره شهدای جبهه مقاومت فضاسازی‌هایی در نقاط مختلف استان قم از جمله شهرک‌های صنعتی، مراکز بین راهی و روستاهای شهر قم صورت می‌گیرد، همچنین به دنبال برگزاری برنامه گلزارگردی با حضور راویان و خانواده شهدا هستیم.

دبیر اجرایی کنگره شهدای جبهه مقاومت افزود: از جمله برنامه‌های متفاوت این کنگره برگزاری جشن تولد فرزندان شهدا در استان است، همچنین کمیته خدمت برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت در قم تشکیل شده است.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های کنگره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: برگزاری یادواره برای شهدای شاخص لشکر فاطمیون در مراکز مختلف شهر قم از جمله مدارس پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در برنامه‌های کنگره شهدای مقاومت توجه خاصی به منطقه پردیسان شده است و به دنبال برگزاری یک جشنواره مطبوعاتی، رسانه ای و هنری ذیل کنگره شهدای جبهه مقاومت هستیم که اکنون این جشنواره در مرحله طراحی قرار دارد.

دبیر اجرایی کنگره شهدای جبهه مقاومت افزود: بخش خاصی از جشنواره ابوذر به آثار مرتبط با کنگره شهدای جبهه مقاومت اختصاص پیدا کرده و جوایز ویژه ای برای آثار برتر در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.