فاز نهایی تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام فاز نهایی تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر(عج) در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فاز نهایی تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 20816 | انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدعلی واثقی‌نیا در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، گفت: در جهت کاهش هزینه‌ها، تمرکز خود را بر روی پروژه‌های اولویت‌دار گذاشته‌ایم، در این زمینه پروژه‌هایی مانند ۴۸ هکتاری پردیسان خوب بوده ولی نسبت به تقاطع ولی‌عصر(عج) خدمت‌رسانی کمتری دارد و در اولویت بعدی است.

وی عنوان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی‌عصر(عج) مراحل انتهایی را سپری می‌کند و بر روی پروژه ادامه جمهوری تمرکز کرده‌ایم و تا اوایل تابستان بخشی از این پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در پل بلوار جمهوری اسلامی برای حفظ میدان، اقدامات عمرانی شکل‌گرفته است، اظهار داشت: ۱۰۰ متر دیگر از پروژه باقی‌مانده است که کابل‌های کششی دارد تا دهنه بعدی را بتوانیم عملیاتی کنیم و به‌طورکلی سه دهنه دیگر باقی است و در سه مرحله کشش کابل نیاز است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: مبلغ باقی‌مانده پروژه ادامه بلوار جمهوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید لوله‌های باقی‌مانده و ۸۰۰ میلیون ورق‌های حلقه ریل بوده و یک میلیارد تومان نیز معوقات داریم که ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید کابل موردنیاز است، هرچند اگر این پروژه می‌خواست در سال جاری بدون خرید تجهیزات از سال‌های قبل انجام شود، قیمت چند برابر می‌شد.

واثقی نیا در ادامه گفت: در حوزه منابع انسانی، مهم‌ترین رویکرد در اجرای پروژه‌های عمرانی، استفاده از پیمانکاران متعهد، سالم و بومی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: توسعه متوازن و همه‌جانبه در سازمان از دیگر رویکردهاست و ما نگاهی همه‌جانبه به همه نیروها و ظرفیت‌ها داریم تا مبادا تنها به پرسنل خاصی توجه شود.

واثقی نیا با بیان اینکه سعی شده هزینه‌های واجب و حقوقی را در اولویت قرار دهیم و در تلاشیم معوقاتی که از سال ۹۵ برجای مانده است را پرداخت کنیم، یادآور شد: دراین‌باره سال ۹۸ مجموع سنوات مانده مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بوده که ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شد و مابقی امسال پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر اینکه بودجه سازمان در سال ۹۹ رقمی بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که در این میان ۵۰۰ میلیون تومان شامل دیون است، افزود: اعتباری که از شهرداری مرکز دریافت می‌کردیم صرف چند پروژه مهم مانند تقاطع حضرت ولی‌عصر(عج)، پل جمهوری و ورودی جعفریه شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.