بازدید میدانی شهردار قم از پروژه خیابان شهیدان برقعی

شهر بیست/ شهردار قم به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهری از روند اجرای پروژه بازگشایی و احداث خیابان شهیدان برقعی بازدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید میدانی شهردار قم از پروژه خیابان شهیدان برقعی
شناسه : 20737 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه محمود مسگری عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر، علی مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، احمد ترکمن مدیر منطقه یک و مهدی کلانترزاده مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در محل اجرای پروژه خیابان شهیدان برقعی از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

شهردار قم در این بازدید ضمن اطلاع از برخی مشکلات و موانع اجرای این پروژه، با تأکید بر اجرای سریع‌تر پروژه و دراختیار شهروندان قرار گرفتن این مسیر دستورات لازم را در جهت انجام اقدامات و تسریع در روند اجرایی صادر کرد.

دکتر سقائیان‌نژاد با اعلام هزینه بیش از ۲۰ میلیارد تومانی تملک این مسیر گفت: آزادسازی و تملکات خیابان شهید برقعی، حدفاصل تقاطع سجادیه تا خیابان آیت‌الله طالقانی از برنامه‌های اصلی شهرداری قم در سال جاری بوده و تلاش داریم تا خیابان به طور کامل آزادسازی شده و بازگشایی شود.

محمود مسگری نیز در این بازدید میدانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان شهیدان برقعی اظهار کرد: این پروژه بالغ بر ۵۰ سال است که باقی مانده و هنوز به سرانجام نرسیده است و با همت شهرداری در دو سال اخیر عمده مسائل مرتبط با این پروژه انجام شده و بخش زیادی از تملکات آن هم انجام شده و عملیات عمرانی نیز آغاز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه انجام باقیمانده تملکات این پروژه نیاز به همکاری و همراهی مردم دارد خاطرنشان کرد: طبق برنامه این پروژه امسال بازگشایی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.